Your browser does not support JavaScript!
133 27 آذر 96

جواهر بریتانیا

جواهر بریتانیا
جواهر بریتانیا

استون مارتین DB11  در نمایشگاه خودرو ژنو2016 معرفی شد تا DB9 پس از ۱۲ سال بازنشسته شود. از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری مجهز به دو توربوشارژر بهره می‌برد که از صفر توسط تیم تحقیق و توسعه‌ی استون مارتین طراحی شده است و به واسطه‌ی پیشرانه‌ی جدید خود توانایی تولید ۶۰۰ اسب بخار را دارد.
استون مارتین برای انتقال توان در DB11‌ از جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکارZF  بهره برده است که پیش‌تر در نمونه‌ی ونکوئیش نیز به کار رفته بود. توان پیشرانه در محصول جدید استون مارتین از طریق دیفرانسیل هوشمند با قابلیت تقسیم گشتاور، به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. استون مارتین برای افزایش قابلیت‌های حرکتی DB11‌ از سازه‌ی آلومینیومی جدیدی در این خودرو استفاده کرده است که در تمامی محصولات آینده‌ی استون مارتین نیز به کار خواهد رفت.

ابعاد بدنه در DB11 شباهت زیادی با DB9 دارد؛ سوپراسپرت جدید استون مارتین ۳ سانتی‌متر در طول و ۶.۸ و ۰.۸ سانتی‌متر در عرض و ارتفاع افزایش را تجربه کرده است. به فاصله‌ی بین دو محور نیز ۶.۴ سانتی‌متر افزوده شده است. وزن خودرو نیز تغییر چندانی نداشته و تنها با ۱۵ کیلوگرم کاهش به ۱۷۷۰ کیلوگرم رسیده است.
نمایشگر ۸ اینچی لمسی، سیستم صوتی ۱۰۰۰ وات Bang & Olufsen ، پارک خودکار و کروز کنترل تطبیق‌پذیر، برخی از امکانات به کار رفته در DB11 است. 
طراحی بدنه‌ی DB11 به نحوی انجام شده است تا جریان هوا بدون نیاز به استفاده از اسپلیتر یا دیفیوزهای عظیم، به خوبی به محل‌های مورد نظر هدایت شوند.

نظرات کاربران

نظر و پیشنهاد شما

{{message}}